EN DAG I VERKLIGHETEN
VARFÖR SLÄPPER MAN IN DEMONERNA
Hello! Fredag morgon, ännu en vecka har flugit i väg, vi har gjort våra dagliga rutiner, känns bara bra!!!
TORSDAG NATT KLOCKAN ÄR 23:52
Natten är här, snart slår klockan över till Fredag, har precis varit ute med vargen, för en natt toa, det regnar, blir en sådan där skön sömn, när dropparna slår mot mitt fönster, men synd om dom personerna, som letar efter en torr plats att sova på.
Speldjävulen.....
Beroendesjukdomen har många "ansikten".För mig i allafall.Alokohol,amfetamin,och spel.
Flockens ledare
Vaknar av att ha fler än en hund i sängen, kusinerna har kommit, här finns inte en chans att sova vidare.
NÄR RÄNDERNA TVÄTTAS BORT
Hello!! i dag är en familj glad, men den som är gladast, är nog grabben som fixade sitt körkort, utan att kuggas!!!
DETALJER SOM KAN GÅ ÅT HELVETE
Hello nya veckan! hur känns det just nu???
TISDAG NATT KLOCKAN 23:45
Än en dag, har min högre makt fått mig att gå den rätta vägen!!!
ÄR JAG SÅ SÄKER SOM, SOM JAG GER SKEN AV
God morgon! dom här bilderna är ju tabu i vårat land, men är tyvärr en verklighet!!!
Be Happy!!!
En fyrfoting kom på besök i går.Känns fantastiskt fint både att få äran att ta hand om min väns bästa vän en hel dag/kväll.Och det glädjer mig alltid lika mycket över att få vara med och se vilket oerhört fint jobb hunden och husse har ådstakommit.







