EN DAG I VERKLIGHETEN

Vargen och jag sitter på altanen, i väntan på matchen Sverige - Japan klockan 01:00, men nu spelar Tyskland mot Ecuador, står 1 - 1 i slutet av första halvlek.

Det är varmt för oss människobarn, men är nog tuffare med killen som har päls, han ligger nära klimatanläggningen, för att må bra, dotterns Malte fryser i stället.

Efter en varm dag, med att nästan vara klar med häcken 2026, bara sträckan mellan mig och grannarna kvar.

Idag blir det jävligt varmt, hårda bud för både mig och vargen, men det löser sig. med skuggan och klimatanläggningen!!

Många väntar på den stora festen i morgon, när släkt och vänner ska träffas, äta gott och dricka gott, leka lekar med barnen, bara umgås, gör midsommar till ett minne för barnen.