TREVLIG MIDSOMMAR !!!
Trevlig midsommar alla människobarn!!!!!!
Trevlig midsommar alla människobarn!!!!!!
SVERIGE - TUNISIEN 5 - 1 ( 2 - 1 ) helt fantastiskt skönt, vad jag längtat, funderingarna vart står vi, tror inte jag var ensam att ha dom funderingarna.
Irak - Norge 1 - 4, Frankrike - Senegal 3 - 1, var dom två matcherna jag tittade på i går kväll/natt.
Kollar programmet av matcher i går kväll, Spanien mot Kap Verde hur intressant är det då????
Dörrarna är öppna från 17:30 !!
Tack för att du är den du är tjejen!!!
jag vet inte riktigt hur jag ska börja,det var så längesedan jag skrev häri.
Den här bilden har absolut inget med överskriften att göra, visar " bara " kärleken mellan mor och dotter, som gläder morfar så otroligt mycket!!!!!
Ett NA möte som var otroligt fint, med delningar som riktigt suger tag i mig.
Idag blir det skolavslutningar, hela tre stycken, plus att sonen kommer med sin familj, med två killar som tog sommarlovet i går.