TORSDAG KLOCKAN ÄR 23:21
En dag som började hos Tandläkaren Tolstoj, klockan 10:10, aldrig så kaxig när jag ska dit, jag har varit henne trogen, sedan 2008, inte dåligt.
En dag som började hos Tandläkaren Tolstoj, klockan 10:10, aldrig så kaxig när jag ska dit, jag har varit henne trogen, sedan 2008, inte dåligt.
Efter morgon promenaden och rutinerna, så blev det en sittning på altanen, med bästisen och första javan.
När det gäller att hålla mig inom ramarna, när det gäller NA och AA, så har jag jävligt svårt att förstå, vissa detaljer.
EFTER ORDINARIE MÖTE, ÄR DET ETT PRAKTISKT MÖTE FRÅN 19:30 !!
Ännu en lånad dag är till ända!!
Hello alla människobarn!! hoppas ni har haft en lugn och fin natt!!!
Det har inte hänt så mycket idag, lugnt och stilla, precis som jag vill ha det!!!
.
Nu för tiden vaknar jag, med ett hopp om en bra dag, viss skillnad från förr, när allt var svart, att vakna, var att bara försöka överleva, ännu ett helvete!!!