LÖRDAG NATT KLOCKAN ÄR 23:54
Det blev AA möte idag, kom inte så många, men möte blev det ju, så det var okej!!
Det blev AA möte idag, kom inte så många, men möte blev det ju, så det var okej!!
Den här texten är skrivet at P-o Mårtensson, så naket så ärligt, TACK P-o !!!!!
Vaknade redan vid sju tiden, vet inte varför, men så är det, i alla fall!!!
Fredag natt, festen är igång hos grannarna, någon kanske slutar plugget, kanske fyller någon år, skit samma, dom har roligt, det är huvudsaken!!!
Jag ställer mig frågan, igen, igen och igen, varför är det så lätt att döma en annan människa??
DÖRREN ÄR ÖPPEN FRÅN CA 11:35 VÄLKOMNA
Ännu ett avslut på en dag, som varit helt okej!!
Tackar min högre makt, för ännu en nykter dag, helt otroligt!!
Ännu en dag håller på att ta slut, ännu en dag läggs till handlingarna, ännu en dag i nykterheten!!