JAG BLANDAR OCH GER !!!
Att mitt liv är som en jävla kortspel, som jag blandar och ger!!!
Att mitt liv är som en jävla kortspel, som jag blandar och ger!!!
ÖPPET FRÅN KLOCKAN 17:30, FIKA EFTER HALVA TIDEN !!!!!!
Vad är det här för godis, ska barn äta det här?? Nej!! det här är Cannabis godis!!!!!
Idag när jag vaknar, är hunden inte vid min sida, sambon som tycker att det är så jobbigt med hundar, har tagit med honom, på en promenad.
Bara fegisar skiter i att se hur det egentligen är.Bara fegisar skiter i hur saker och ting egentligen känns.Bara fegisar skiter i att ta tag i saker och ting.Bara fegisar väntar tills stormen lugnat sig...bla bla bla.
Får en bra känsla när jag vaknar, allt är lugnt, vargen kommer in till mig, med en viftande svans, kan det bli mycket bättre?
När jag sitter vid datorn, funderar jag på, vad ska jag skriva om, kommer jag att trampa någon på tårna, naturligtvis gör jag det, men vem bryr sig???
Sitter med min första men inte sista java, funderar på, vad ska jag skriva om, inte en jävla aning.
Den här sidan var meningen för i går, men det sprack, på grund av ett program fel, det var en hel sida som gick åt helvete!!!
Jag går tillbaka några timmar, tar en titt i min backspegel, vad ser jag där??