EN DAG I VERKLIGHETEN

Idag när jag vaknar, är hunden inte vid min sida, sambon som tycker att det är så jobbigt med hundar, har tagit med honom, på en promenad.

Bara fegisar skiter i att se hur det egentligen är.Bara fegisar skiter i hur saker och ting egentligen känns.Bara fegisar skiter i att ta tag i saker och ting.Bara fegisar väntar tills stormen lugnat sig...bla bla bla.

Får en bra känsla när jag vaknar, allt är lugnt, vargen kommer in till mig, med en viftande svans, kan det bli mycket bättre?

När jag sitter vid datorn, funderar jag på, vad ska jag skriva om, kommer jag att trampa någon på tårna, naturligtvis gör jag det, men vem bryr sig???