EN DAG I VERKLIGHETEN

Dom här två bilderna var från i går kväll, korv och Cola plus en vaktande varg, det här sommarkväll!!!

Jag sov till 10:40 i dag, är bara så jävla slut, svetten flyter , Lacke känner något, han släpper inte mig, ur sikte, sambon fick knappast med honom på promenaden i morse, han hade tittat på mig, nästan som han funderade, kan jag verkligen lämna honom??

Jag har ju skrivit om frågan, som borde varit löst för länge sedan, vem är jag egentligen?

Jag flyr inte, jag vet ju själv, hur det är att fly, stå där på torget , fast kedjad på torget, med blickarna studsande på mitt slitna fula ansikte.

För mig är träden lugnet, och dom som sitter där, sjunger en liten fantastisk sång, för oss, det är det här jag missat i mitt liv.