JAG TÄNKER INTE SOM DU
Återfall, skadad varg, och som vanligt, jag tänker inte som du.
Återfall, skadad varg, och som vanligt, jag tänker inte som du.
Dom här två bilderna var från i går kväll, korv och Cola plus en vaktande varg, det här sommarkväll!!!
Vargen finns inte vid min sida i dag heller, känns otroligt konstigt, något fattas!!!!
Jag sov till 10:40 i dag, är bara så jävla slut, svetten flyter , Lacke känner något, han släpper inte mig, ur sikte, sambon fick knappast med honom på promenaden i morse, han hade tittat på mig, nästan som han funderade, kan jag verkligen lämna honom??
Jag har ju skrivit om frågan, som borde varit löst för länge sedan, vem är jag egentligen?
Många säger, ett skratt förlänger livet, stämmer det då??
Den här dagen har varit rätt jobbig, trött oerhört trött, det har känts konstigt inombords,
Jag flyr inte, jag vet ju själv, hur det är att fly, stå där på torget , fast kedjad på torget, med blickarna studsande på mitt slitna fula ansikte.
Den här Rhododendron busken är lika gammal som min nykterhet, elva år!!!
För mig är träden lugnet, och dom som sitter där, sjunger en liten fantastisk sång, för oss, det är det här jag missat i mitt liv.