IDAG ÄR DET EN NY DAG, DET ÄR VÅRAN DAG
Blå himmel är inte det en bra start på en dag???
Blå himmel är inte det en bra start på en dag???
God morgon på er alla, hoppas ni fått eran skönhets sömn!!
Tveka inte, vill ni ha en lugn stund, en kopp kaffe och en kaka, kanske dela något, som ni behöver bli av med, eller vänta till efter mötet, för att fråga, om det är något ni vill ha svar på, som gäller droger i alla dess former, men också psykisk ohälsa!!!!
Nu går vi in i en lång helg igen, där alkoholen , har en mysfaktor, hos våra ungdomar, eller har jag fel??
Det här är ju in stor fråga, men finns det verkligen hopp, för den generationen bakom oss??
I dag har det inte blivit många vingslag, men vad gör det, antagligen inte ett dugg!!!
Trots en trygg barndom med godnattsagor och Medelhavssemestrar började sonen sälja hasch.
God morgon till din nya dag, hoppas du har haft en fin och lugn natt.
Ny vecka, nya insatser, förhoppningsvis finns det mycket glädje framför oss!!
Har naturligtvis lovat mig ännu en nykter dag, var det ett svårt beslut????