BLIR EN BLANDAD DAG


Idag blir det jävligt varmt, hårda bud för både mig och vargen, men det löser sig. med skuggan och klimatanläggningen!!
Ska kippa klart häcken på framsidan, kanske börja lite med häcken på baksidan, men det är bara kanske!!
Men det blir att skydda vargen från solen och värmen, så gott det nu går.
Synd att grannen inte hat polen klar, då hade det nog blivit ett dopp!!
Blir att ta den här dagen, på ett förnuftigt sätt, mycket vätska, ingen stress och press, vila en stund, samla kraft!!
Nu ska jag ta mod till mig, göra klart häcken på framsidan, i går körde jag mossrivaren på framsidan, för första gången på alla år.
Blir en blandad lunch, med råstekt färskpotatis, ägg, korv, köttbullar, så otroligt smarrigt!!!!
Det viktiga för mig idag blir, att hålla vätskebalansen!!!
Men ett riktigt mål mat vid lunchen, otroligt viktigt!!
Något som slog mig för några dagar, ungar vill ha, någon form av halvfabrikat, när det gäller mat????????
Hur jävla gott är, köpta köttbullar med gräddsås?????? fy för fan!!!
Men som med allt annat, smaken är olika, men hur fan kan man dissa, hemlagat käk?????
Önskar alla en fin dag!!!
kram!!!