FREDAG NATT KOCKAN 23:48

26.06.2026

Efter en varm dag, med att nästan vara klar med häcken 2026, bara sträckan mellan mig och grannarna kvar.

Så blev det ett fint avslut, med Jill Johnson !!!!

Bra musik, sedan är hon en av mina favoriterna, plus att hon är otroligt snygg!!!!

En fantastisk kväll, en sådan där riktig sommar kväll, att minnas tillbaka, när det är kallt och jävligt i vinter!!

En annan detalj, som gör mig stolt, öltält, jag kände absolut inget sug, kan ta bilen hem, otroligt skönt!!!

Finns ju inget som heter, självklart!!!

Frågade  sambon, kan du köra mig ner till Jill, och hämta mig, om jag vill ta någon bira??

Det får du ju inte, det ska du ju inte, det kan du ju inte, vad är det frågan om???

Jag kan ju, men jag vill inte!!!!

God natt!!!!!

Share