LIVET ÄR EN FEST, HÅLL MED OM DET, FOLK O FÄ, ...

Tog klivet ur slafen klockan elva, efter en kväll och natt med fotboll, med Tyskland - Ecuador 1 - 2, Sverige - Japan 1 - 1.
Just nu tittar sambon på SM veckan, naturligtvis är Bowling herr och dam.
Vilket drag det verkade vara, runt om i vårat land i natt, nu visade man ju bara från huvudstaden, Göteborg, Malmö och Sundsvall, där hade det nog slunkit ner en och annan bira!!!!
Tänk om det blir Norge i 16 delen, vore jäkligt häftigt, eller hur!!!
Men hur är det där, med att livet är en fest????
Kanske stämmer det, kanske inte!!!
Är livet är en fest, lika med, att fly från verkligheten??
Eller är jag bara en omogen gubbjävel, som såg livet i sponken och hög musik??????
Nu är ju sponken utbytt mot läsk, men älskar hög musik, som typ AC/DC, Alice Cooper, Georgia Satellites mm mm!!!
Jag är hundra procent säker, jag kommer att ta på mig träd fracken omogen, är så säker.
Självömkan är ju något som står högt i kurs, när det gäller oss beroende, eller??
Förut var ju livet jävligt hårt och orättvist mot mig, varför kan inte jag dra några bira???
Försökte hitta vägen in i ett liv, som var min identitet, dricka och fly.
Fan! jag drar ett återfall, vem fan bryr sig, alla vet ju, alkoholism är en tuff sjukdom, så alla runt mig, förstår säkert??
Stod där på city, med en påse stark öl, äntligen hade jag kommit hem, till mitt rätta omogna jag.
När jag tar upp min gula burk Crocodile, så kan jag ju inte öppna burken, något spärrade mitt vana, burk öppnande pekfinger, jag kunde inte öppna, burken var spärrad, hur fan gick det här till???
Kanske någon får för sig, det var GUD som såg till, att fingret inte funkade!!!!
I helvete heller!!!
Min högre makt ( mamma ) har en sådan kraft på mig, eftersom hon är med mig, vart jag än går, vad jag än tar mig till, så jag tror att hon såg till, att ångesten, skammen och rädslan, för vad som skulle hända mig, vid ett återfall, vann en seger över en farlig fiende, ALKOHOLEN!!!!
Nu gick jag fram till en broder, det är din dag idag, njut av dom här Crocodile biran!!!
Han tror säker på GUD!!!!
Nej! livet är ingen fest, för mig längre, tar en dag i taget, ser till att hålla mina demoner utanför min dörr, fortsätta förstå, en enda jävla miss, så står jag med Crocodile, och inte med en Cola!!!!
Så länge jag förstår den enkla signalen, då kan jag leva vidare!!
Men min lina är så tunn, just nu svajar den inte, men det kan börja blåsa när som helst!!!!!
Nu ska jag gå ut, fixa till slutet på häcken!!!!!
Önskar alla en fin dag!!!!
Funderar på att ta en sväng till City i kväll, för att TITTA och lyssna på JILL JOHNSON!!!!!!!
Kram!!
Glöm inte!!! varannan vatten!!!!!!!!!!!!!!!!