SÅ OTROLIGT VARMT

Jisses! idag blir det riktigt varmt, ska ändå fixa lite på tomten.
Blir att skydda vargen från solen och värmen, blir att lägga honom i ett rum med klimatanläggningen, där både han och jag , får ladda kroppen mot värmen med kyla!!
Personligen tappar jag otroligt med vätska, en sådan här dag, så ska jag fixa en dag med värme, så är det otroligt med liter vätska, som jag dricker på en varm dag.
När vi var borta i går kväll, så drack jag sex stycken 33 cl läsk, när jag kom hem, så drack jag 1 liter vatten, innan sängen klockan 01:00!!!
Ändå var jag inte på toan förrän klockan 10 !!!!!
Under min aktiva tid som drinkare, hade det med all säkerhet, rykt en back 33 cl öl, en sådan kväll, som var i går!!
Jag är så nöjd med att det var läsk och inte bira, jag drack i går!!
Något som är otroligt skönt, jag har absolut inget sug, fast att jag sitter med personer som dricker, det är så otroligt skönt, och avstressande!!
För mig är det ett bevis på, att det arbete jag gjort, är det rätta för mig!!
Jag kan förstå, hur personer som får det där suget, på den där skummade ölen, som serveras på våra ute serveringar, är inte så enkelt att gå förbi dom här ställerna.
Just nu! har jag tagit ledigt från allt vad möten heter, behöver ledigt, för att orka fortsätt med arbetet, som gäller livet med AA och NA!!!
För mig, betyder mötena så mycket, inte bara att gå på möte, sätta sig på en stol, det ska vara trivsel, det ska var ett lugn!!!
Tyvärr! sliter det här på min andra sjukdom, PSYKISK OHÄLSA!!!!
Plötsligt kan jag tappa fokus, får svårt att ta in, vad som sägs, vad som ska göras, tappar helt plötsligt lusten, energin är bara borta, jag är helt tom!!
Den här gången kom det smygande, sakta men säkert, behöver inte vara typ ett arbete, det kan vara något som skiter sig, som blir en besvikelse, som jag har stuckit näsan in i, som jag borde bara låtit vara.
Det är som att sticka hål på en ballong, tappar allt på en gång, energin hamnar på minus, allt är svartare än svart, med rak Svenska, helt åt helvete med allt!!!!
Det här har ju med mitt jag!!!!!
Allt eller Inget!!!!!!!!!
Jag har aldrig villat vara en person, som är i centrum, ändå hamnar jag ofta, just i centrum.
Mitt mål är, att få personer att hjälpa till, att föra viktiga punkter till nykomlingen, som typ SERVICE!!!
Där hade NA en riktig tur, som fick in en helt otrolig person, som brinner för gruppen!!!
Nu ska jag gå ut på tomten en stund, fixa till lite!!
En liten text från " DIN ÄR DAGEN "
