SITTER PÅ ALTANEN, MED EN KALL COLA

25.06.2026

Vargen och jag sitter på altanen, i väntan på matchen Sverige - Japan klockan 01:00, men nu spelar Tyskland mot Ecuador, står 1 - 1 i slutet av första halvlek.

Just nu! när klockan är kvart i elva, så kan jag andas igen, slippa strilande svett, så med andra ord, njuter jag!!

Att njuta av en Cola, eller en kopp java, och det räcker för mig, kroppen frågar inte, efter andra substanser, är bara så häftigt.

När jag såg två personer idag, som inte druckit vatten eller Cola, för att se till vätskan, utan det var andra saker, gissa hur dom mådde, och mår just nu, fy för fan, vill fan inte byta med dom!!

Jag har ju själv druckit alkohol i värme, vet hur urlakad kroppen är, ingenting funkar ju!!!

Det har ändå varit en fin lugn dag, skönt att känna livet på riktigt!!

Om några timmar, står mycket på spel, för vårat landslag, blir en hel del omkastningar i laget, blir otroligt spännande.

Tänk hur fint det här nya livet är, nykter kan jag se matchen!!

Tackar min högre makt, för ännu en lånad dag !!

Hoppas på att få låna en dag till!!!

Kram!!

Share