EN DAG I VERKLIGHETEN

Blev en fin dag, som började med rutiner, med fågelsång och blå himmel, på vargens och min morgon promenad, kan det bli en bättre start, på en dag???

Dom här bilderna är tagna i går före mötet, på biblioteket, den stämning som bild två ger, är helt otrolig!!!

Såja!! ett äkta Svenskt April väder, flingor som stor lappvantar, inte häftigt, men nu är det ju så!!!

Dagen Efter...

05.04.2026

Jag bäddar ner mig med ett leende,Fortfarande proppmätt av påskmat i alla dess former.I år var det lillkillen & jag som var påsk kockar och man kan nog säga att vi gick bananas i köket.

Lite skryt, mycket stolthet, ligger bakom överskriften, finns ingen självklarhet, att jag skulle fixa den helgen, utan alkohol,

Så händer det igen, April vädret slår till med ett äkta skit väder, personer som vill få det till klimat fel, så kan det säkert vara, men med mina 66 år, så hade varit så här, vädret tar återfall, ena dagen varmt och soligt, för att nästa dag, vräkt ner snö och slask!!