Livet är livet...
Ibland när jag "halkar efter" lite i mitt eget mående brukar jag tänka på alla fantastiska upppeppande ord och fraser som jag hasplar ur mig-olovligt.dvs utan att någon efterfrågat dem.Det känns i stunden omtänksamt och klokt att göra det.men i efterhand,som nu tex så undrar jag hur jag själv skulle uppfatta en rad med upppeppande ord som skall...








