EN DAG I VERKLIGHETEN

Ibland när jag "halkar efter" lite i mitt eget mående brukar jag tänka på alla fantastiska upppeppande ord och fraser som jag hasplar ur mig-olovligt.dvs utan att någon efterfrågat dem.Det känns i stunden omtänksamt och klokt att göra det.men i efterhand,som nu tex så undrar jag hur jag själv skulle uppfatta en rad med upppeppande ord som skall...

EN DAG I TAGET

30.03.2026

Att hitta rätt, vad som är bra för mig, kontra vad är inte bra för mig, är ett spel, jag vet fan inte själv!!

ATT TA ANSVAR

30.03.2026

Hello alla!! sista veckan i Mars, snart går vi in i April, våren närmar sig med stormsteg!!!!!

Den här bilden är så fin, snö rätt kallt, plus en full måne, visst är det fint och avstressande !!!!