EN MORGON
Vi har gjort våra rutiner, vargen och jag, nu har han ätit sin mat och borstat gaddarna, själv sitter jag med min java, och bara njuter av livet.
Vi har gjort våra rutiner, vargen och jag, nu har han ätit sin mat och borstat gaddarna, själv sitter jag med min java, och bara njuter av livet.
Klockan är 23:05 på den här bilden, 3 plusgrader allt är bara så tyst, fan! det är bara jag och vargen, som är ute!!
God morgon alla människobarn, naten varit fin och lugn, eller???
Ingen bra natt, magen och ryggen jävlas, det är så länge sedan, som jag hade stora problem, men nu är jag där igen, kanske är det bra för mig, som ett bevis på, saker kan hända mig fortfarande!!!
När jag tar promenaden med Lacke och Malte, så njuter jag faktiskt, fast vädret inte är så bra, men det är helt okej!!
Det är natt, klockan har passerat 00:00 för åtta minuter sedan.
Kaffet är som vanligt förberett och jag behöver bara trycka på knappen.
Varför drivs jag så hårt, när det gäller droger??
GRATTIS VÄNNEN !!!!
30:e April, det är sommarvärme , första grill kvällen, helt fantastisk!!